onsdag 13 september 2017

Snygga klänningen, Lindex.





Som ni ser provas snygga klänningen hos KappAhl , vilket förstås betyder att jag köpt den!
Dock blev bilderna jag tog hos Lindex i centrum inte bra.
Rymlig, storlek small passade bra.
Mycket nöjd med mitt köp.
Tar jag mig till Avion före nästa veckas slut kan jag få 20 % rabatt på klänningen.
Rabatter gillas.
Ni som bor i Umeå-området har säkert fått ett rabatthäfte som gäller på Avions butiker.




Blev även 2 par matchande sockar.
Ännu mera rabatter , hade bonus och en rabattcheck på 50:-.
Undrar bara om jag har någon passande handväska......!






2 kommentarer:

  1. ? menar du att du först köper till fullt pris för att sen när det blir rabatt "lämnar tillbaka" och köper på nytt men får rabatt...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst, eftersom rabatten kom först efter jag köpt klänningen.

      Radera