måndag 12 juni 2017

Glossy Box, Mors Dag 2017.





2 gånger per år köper jag numera Glossy Box.
Till Mors Dag och jul.




6 fullstora produkter.
339:-  , värda 1500:-




Mycket nöjd med innehållet denna gången.
Från vänster till höger.
Lipocils/Talika. Ögonfransserum.
Sheer Glo/Manna Kadar Cosmetics.
Flower lip stick/STYLondon.
Stem Cell Cleanser/Rodial.
Firming Filji Facial oil/MONU.
Överst.
Multi Oval Brush/Glossybox.
Specialdesignad.




Läppstiftet är spännande
Transparant med en liten blomma och guldflakes inuti.
Ditt PH-värde och kropsstemperatur bestämmer vilken nyans du får på läpparna.

På mig blev det en fin matt brunrosa nyans som höll länge.

De andra produkterna har jag inte provat ännu.




2 kommentarer:

  1. Vilken fin box, jag gav upp då jag mest fick en massa småsaker jag inte hade användning för.
    Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den här boxen känns ovanligt bra.
      Jag prenumererade också ett tag men som du säger för mycket småsaker.

      Radera