onsdag 12 april 2017

Provning Lindex.





 Provade 4plagg igår hos Lindex uppe vid Coop.

Transparent blus.
Storlek medium.
499:-.
Nja inte riktigt min stil.




Kimonojacka.
Storlek large var visst vad jag fick med mig in i provhytten.
199:-
Kändes bylsig i ärmarna.
Testade även medium, inte så mycket bättre.





Blus i längre modell, i likadant mönster som kimonon.
Dock i ett annat material. Glansig satin.
Köpte den igår, men upptäckte idag när jag provade den igen att den är väldigt statisk.
Gillar inte när plagg "klistrar" fast sig på kroppen.
Lämnar den nog åter.
Storlek medium.
199:-.




Hm denna klänning ser inte så bra ut på mig.
För lång upptill.
Gillar inte modellen med s.k. off shoulder.
Storlek medium.
399:-.

Blev ett köp av något annat än dessa plagg idag.
Kanske får ni se det till helgen då vi ska iväg på en liten resa.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar