tisdag 15 november 2016

Provning Lindex.....del 1.





En hel del nyheter finns hos Lindex.
Fest- och julbetonat.

Chiffongblus med rosetter.
Storlek medium.
Rak passform , lite tight nertill på mig. Vek upp den lite för bättre passform.

Tyllkjolen provar jag i large på bilden, för stor.
Tycker att de stora paljetterna gör att jag känner mig bredare!




Hade föredragit den med betydligt mindre paljetter eller helt utan.




Matchar med fin röd väska.
249:-.


Bra längd på axelremmen så att den går ha cross-body.
2 fack inuti varav ett med dragkedja.




Här provar jag kjolen i medium vilket blev bättre storleksmässigt.
Ej fullt så bylsig.
Pärlbroderad tröja.
Storlek medium.
80 % akryl 20 % ull.
Kändes inte skön på. Lite stickig.
399:-.

Fortsättning följer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar