söndag 2 oktober 2016

IKEA och Avion Shopping, Ben och jag!






Dagens utflykt gick som många gånger förut på söndagarna, till IKEA/Avion shopping.
Visar ljusstake som vi köpte likadan förra söndagen.
Bilden tagen med makens mobil då mitt batteri precis laddade ur.
Tunika Odd Molly, hösten 2015.




Precis varit uppträdande av Ben, Youtube-artist.
Känner ni till han? Inte jag!
Han har visst många följare.
Oj vad publiken skrek och sprang efter honom, låg medelålder.

Modevisningen för mig igår uteblev, hade tagit fel på tiden.....


4 kommentarer:

  1. Så fin tunika och du fick ju Ben i stället för modevisningen. :)
    kram och ha en fin vecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju hysteri där!!
      Trevlig vecka önskas dig också.
      Kram

      Radera
  2. Ingen aning, så jag googlade. Varit med både i Idol och Ung och bortskämd. Verkar ju bara vilja vara känd.
    Kul med Ikea!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte först på Idol.
      Frågade en av vakterna och han sa stor på Youtube.
      Ikea gillas. Billig mat!
      Kram

      Radera