lördag 25 juni 2016

Midsommaraftonskväll i byxor!






Liten snaps till sillen.
Prästkragar och blåklint i kransen från H&M.




 Öl från Visby och snaps från Polen, med citronsmak.




Midddagsbordet, hade tänkt äta ute men det var mulet så inne gick lika bra.




Hejsan från mig i byxor.
Inte ofta ni ser mig i det men dessa så härligt somriga, tyckte de passade bra på midsommarafton.
Slutsålda online/Lindex men finns kvar i butiker.
Mina köpte jag hos Lindex i Nordstan, Göteborg.




Härligt gå gräset barfota , fuktigt av dagg.
Långt linne Lindex, förra sommaren.
Klänningen är från 2014 , Vintage Stories Kappahl.

En fin midsommarafton som avslutades med jordgubbs-cappuccino.
Inlägg om det kommer.







2 kommentarer:

  1. Du är jättefin i de somriga byxorna som passar fint till blomsterkransen. Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg. Kram Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast idag har jag klänning!
      Fortsatt trevlig helg.
      Kram

      Radera