torsdag 5 november 2015

Balmain for H&M.....HOPPLÖST!...uppdaterat 13.30....uppdaterat 16.15






Som vanligt hopplöst komma in på H&M när de har designsamarbeten.
Undrar vilka som tar sig in på en gång och kan handla?




Så här ser det bara ut.
Hade funderat på en väska....ha ha behöver jag flera....men den är säkert slutsåld när jag väl tar mig in. Lika så bra det kanske....
Det är vardagsrumsfönstret som reflekteras i datorn nere till vänster.

Uppdaterat.
Fortfarande 13.30 kommer jag inte in....VAD händer???
Så här har det aldrig varit tidigare.
Nu ger jag upp och beger mig ut i det fina höstvädret.

Uppdaterat.
Jaha kom hem strax efter 16.00....då tog jag mig in.
Allt slusålt förstås förutom bandeautop i svart o vitt.
Dock kommer ofta returer in.....håll utkik!

I London köade folk från tidigt på morgonen och polis fick hålla ordning!











3 kommentarer:

  1. Skriv gärna om hur det går, sitter här och uppdaterar men ser lika illa ut för mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fortfarande 11.50 kommer jag inte in....DÅLIGT.....fortsättning följer....

      Radera
    2. Inte jag heller =/

      Radera