måndag 13 juli 2015

Tror jag hittat årets julklänning!






Har ju de 2 senaste åren matchat juldekorationerna på Hotel Oriental i Bangkok.
Blått och silver 2013, rött 2014.
Vad kan det bli 2015?  Jag satsar på guld och då blir denna färgsprakande klänning från H&M bra.

199:-. För mig blev dock priset endast 69:- , nedsatt pris p.g.a att en söm gått upp lite, ( bara denna kvar i passande storlek ) lagas enkelt, samt att jag hade lite kvar på min guldbonus.

Kan ej hitta klänningen i webshopen.






3 kommentarer:

  1. Superfin! Och nu hoppas jag också att det blir guldiga juldekorationer i år på hotellet i Bangkok :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också på.......men klänningen kan ju matcha lite olika färger.
      Kram

      Radera
  2. wow vilket klipp. billig från början också ju! Kram

    SvaraRadera