måndag 15 juni 2015

Titti tjusig i cremevit klänning Lindex.....även kronprinsessan Victoria.






Visst är den tjusig , klänningen från Lindex.
Först nu provar jag den, finns i Lindex butik på Ersboda, vid Coop.
Slutsåld i webshopen.
Tyvärr passade den inte riktigt, när den är ok i midjan blir ärmhålorna för stora.
Kanske köper jag en mindre storlek på rea, om den finns kvar......något för framtiden!



Tyllunderkjol för härlig vidd.
Bra  pris 699:-.




Här syns kronprinsessan Victoria i den , så snyggt.

Jessica Almenäs hade även denna klänning  i morgonprogrammet på TV4 i lördags.







4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Dock ej så smal om midjan som kronprinsessan!
      Kram

      Radera
  2. Klänningen är jättesöt!! Viktoria hade snyggaste klänningen tror jag..tyckte HM dressen, omsydd var så snygg på henne.
    Ja du, våra kroppar ändrar sig med åren. Så är det bara. Vissa modeller jag använde som ung är helt otänkbart för mig numera. Fast det är kul se unga människor som kan bära allt som inte längre fungerar för egen del. Nu är jag en timme sen ut till alvaret. Sov uruselt inatt.. Ha en fin dag! Här är himmelen klarblå..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur det finns andra modeller som passar mig bättre numera!
      Det där med avskuren midja är oftast lite knepigt.
      Har haft son och barn-barn på besök.
      Full rulle......
      Kram

      Radera