lördag 16 maj 2015

Provning Lindex.....klänningar som inte riktigt passade mig!






Provade en del plagg idag på Lindex.
Först ut denna klänning som inte alls passade på mig , storlek medium.
Resår under byst, hamnade i midjehöjd.
Fodrad.
399:-.




Trikåklänning. Medium lite  trång upptill, alldeles för urringad.
Dessa storlekar......
Mönstrad i svart och orange.
249:-.




Det blev värre...... bandeaumodell i trikå....ha ha räckte upp till hakan på mig.....
199:-.




Strandtunika , m/l för stor. Finns i två andra mönster också.
Snygg men för kort för att jag ska gilla den.
299:-.




Broderad bomullsklänning.
Medium inte så bra passform , trång i ärmarna.
349:-.

Ja inte så mycket av intresse, tycker det var finare sommarplagg förra året.
Men ett köp blev det, dock inget på dessa bilder.

Ps. Usla foton...ja Lindex provhytter är ej fotovänliga som vi vet.













4 kommentarer:

  1. När man är i butik o provar så sållas det bort väldigt fort av olika skäl. Kul du hittade något du gillade. Du kanske visar oss sedan..
    Ha en skön söndag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt fynd visas i nästa inlägg.....gillar rabatter!
      Trevlig söndag...kyligt i norr.
      Kram Titti

      Radera
  2. Märkligt det där med storlekar... Att det ska vara så svårt för de som designar/syr upp kläderna att få till det.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Medium kan vara allt från small till large tycker jag, t.ex hos Lindex.
      Provning ett måste men orkar inte alltid ta med flera storlekar in i provhytten.
      Kram

      Radera