onsdag 6 maj 2015

Provning KappAhl......Dreams Through a Lens.






Redan igår provade jag flera plagg ur den fina kollektionen "Dreams Through a Lens"
Färgtemat är blått och vitt.
Alla plagg provas i storlek medium.

Först ut en härlig skjortklänning.




Nästan snyggast uppknäppt som på bilden.
Bomull
299:-.




Kaftan med fint broderi.
Detta är minsta storleken s/m ,  kändes väl rymlig.
Band att knyta i midjan.
Bomull.
499:-.




Ärmlös blus i bomull med brodyrdetaljer.




Här snackar vi vidd !! inte så klädsamt.




Snyggt linne i dubbelt tyg.
Finns även i vitt.
Polyester.
249:-.




Syns lite bättre här.




Matchande vida byxor, resår i midjan.
299:-.





Alldeles för långa på mig, hade behövt lägga ett antal cm till min längd, 1.65.
Inget för mig alltså.
Ser inte snyggt ut!!




Härligt blå klänning. Resår under bysten, smock i ryggen.
Något stor upptill , axelbanden bör kortas.. Small såg väl tight ut.
Min svarta bh inte så snygg till!
Bomull.
399:-.

Ett inköp blev det, till rabatt!

Har varit och provat några plagg idag också....det inlägget kommer senare......





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar