tisdag 28 april 2015

Provning Odd Molly, Åhléns....samt strandtunika.






Visst är den fin top drawer cardigan. Färg light chalk.
1695:-.
Underkjolen är många år gammal, Indiska.





Under koftan har jag Once in a while top , white, finns även rose och almost black.
Provar storlek 2.
595:-




Riktigt söt blus, Moonshine top , light chalk.
Storlek 2 passar bra.





 Fin rosett vid ärmslutet.




Fast lane blouse, fit mönster och färg. Bright pink.
Gillar dock inte modellen, ärmarna känns för långa.
Storlek 2.
1295:-.




Strandtunika i härligt blått/rosa.
Storlek xs/s.
299:-....kanske ett köp om rabattcheck kommer....









6 kommentarer:

  1. Men WOW, så fin cardigan du har provat!! Den måste jag kika mer på. Du är jättesnygg iden!!

    SvaraRadera
  2. Tack för fin provning! Jag gillar koftan högst upp riktigt mycket och håller med dig om Fast lane blouse. Modellen är inte bra, men annars är den fin.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Koftan är på väg till mig....Vistamia har rabatt.
      Kram

      Radera
  3. Koftan gillar jag också. Har den i porcelain. *Skrattar* när jag ser vad ni skriver om Fast lane..vi är verkligen olika. Har den i annan färg o tycker mycket om den blusen! Passar mig perfekt! Det är bra det finns modeller som passar oss alla. Tack för din provning!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är kul att prova.....börjar visst bli en sysselsättning för mig!
      Kram

      Radera