lördag 25 april 2015

Provning Dea Axelsson.






Härligt grön-rosa klänning med smalt skärp att  knyta.
Tyvärr tyckte jag halsringningen var lite trist.
Storlek 38.
299:- tror jag den kostar.




Är alltid på jakt efter den ultimata jeansklänningen.....nja denna var inte helt ok för mig.
Storlek 38 liiite tight nertill, 40 skulle blivit för stor upptill.
Band att knyta bak.




Mjuk och skön kvalité. Finns även i en mörkare blå färg.
399:-.





Jeanskjolen gillar jag. Resår i midjan.
Storlek 40 , får "panik" om det sitter åt för hårt i midjan.
299:-.





Längst till höger syns kjolen i den mörkare blå färgen.




Långklänning i lite trista färger, men de i svart/vitt och marin/vitt fanns ej kvar i min storlek.
Provar 38,  den har resår under bysten.....på mig blir det lite för mycket tyg upptill......ser inte ut så på modellen nedan.




Riktigt snygg klänning. Personalen hade på sig den i svart/vitt. Alla mindre storlekar dock slutsålda.
299:-.

Inget inköp.....ännu......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar