torsdag 23 april 2015

Oh NO......H&M Conscious Exclusive.






 Kände mig mest som Batman/woman i denna skapelse.




För vid upptill....inte lyckat alls.....snäv över höften.
Storlek 40.




Denna ser ju snygg ut på bilden men inte på mig.....ni slipper se!
Storlek 38 blev nästan tight upptill men  väldigt stor  för övrigt. Inte smickrande.
Hellång på mig.

Beställde även en roströd kort klänning, fick knappt på mig den , storlek 40.
Inte snygg med alla kanter s.k. råa som hade börjat fransa upp sig.

Allt åker åter.


2 kommentarer:

  1. Äh, vad trist! Fast det är ju så ibland. Fick hem 2 blusar OM som jag blev mkt nöjd med. Inte så ofta jag köper men dom var bra på mig iallafall. Soligt o blåsigt idag med! Ha en jätteskön fredag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lika bra det....sparade en del slantar där!
      Lite småkallt i norr.
      Ha en bra helg.
      Kram Titti

      Radera