torsdag 9 april 2015

Inte så bra provning, Vintage stories KappAhl.





KappAhl i centrum håller på att byggas om. Trappen till övervåningen saknas för tillfället.
Brukar annars alltid prova i övervåningens provhytter.
Fanns en provisorisk hytt, kö efter mig.....så inget läge att fota tyvärr.
Här ser ni i alla fall den fina virkade längre koftan.
Storlek small. 499:-.
Notera att vinterstövlarna ej är på!




Kortare koftan provades också. Small för liten , medium fanns ej, large för stor.
399:-.





Spetsklänningen satt ej så bra på mig.
Storlek 40 fanns ej, 42 ok nertill men för stor upptill.
Konstigt det här med storlekar....
Bra pris 299:-.





Provade inte denna populära klänning, finns ej längre i webshopen vad jag kan se.
799:-.
Ska till Coop imorgon då ska jag försöka prova och fota.




599:- kostar denna , underklänning ingår.
Färgerna ser konstiga ut, beror på belysningen nu under renoveringen.




Blev två inköp till bra pris som jag hade både bonuscheck och rabattcheckar.
Visas senare......



2 kommentarer:

  1. Ser jättefina ut! Synd bara med storlekarna.. Ska försöka komma ihåg KappAhl nästa gång vi åker söderut. Varit iväg flera resor senaste tiden, behövt prylar när vi fixade våran veranda i påskas. Ha en skön kvällM
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Drar ju mindre storlek upptill. Det ställer till det i vissa modeller.
      Kram

      Radera