måndag 30 mars 2015

Fått hem två klänningar och flip-flops från Odd Molly, Summer 2015.






Idag hämtade jag ett paket med några sommarplagg från Odd Molly.
Pole position short dress har jag väntat på men nej den gillades inte.
På bilden ser den ganska bra ut men live kände den lite oformlig och tältliknande.
Storlek 2.




Pole position long dress i härligt rosa. Fin virkad överdel, syns lite dåligt på bild.
Rosa BH blev bra till.
Storlek 2.




Bakifrån.




Toe-tem flip flop. Satt bra på, men hade nog valt fel storlek , kändes för stora på mig.
Ska byta till medium för dessa vill jag gärna ha.




Fina korstyngsbroderier och små vita pärlor.







10 kommentarer:

  1. Åh, vad fina på dig! Tack för allt du dalar med dig av :)!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Båda klänningarna ser jättefina ut på dig, men den rosa är lite extra vacker! Den behåller du väl? Flipflopen var superfina med pärlorna!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fungerar det eller inte.. Börjar bli trött nu. Provar imorgon igen.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Den rosa klänningen var verkligen du jättefin på dig. Jag är nyfiken på flip flopsen men undrar om det är någon svikt i sulan eller är de väldigt hårda samma sak med remmarna?
    Kram Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är svikt i sulan. Remmarna mellan tårna känns inte hårda.
      Kram

      Radera
  5. Tycker båda klänningarna ser fina ut! Läcker färg den långa! Rosa är du snygg i! Är den normalstor tycker du? Den vita trodde jag var betydligt kortare, fast du är väl inte så lång har jag för mig..?
    Har köpt en del nytt i år, ovanligt mycket men inga klänningar än så länge. Behövt förnya garderoben, sålt en hel del.
    Ha en fin dag! Solen är framme..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul se dig här igen.
      Den rosa behåller jag, tyvärr var den vita för vid på mig, syns inte riktigt i bild.
      Jag är 1.65 lång.
      Trevlig tisdag...här har det snöat!!
      Kram

      Radera