torsdag 9 oktober 2014

Jean-Paul Gaultier for Lindex, del 2






Inte alltför "stökigt"  i affären....kunde prova det jag ville....fick ett provrum på en gång.
Personalen  på Lindex hjälpte till bra.




Tyvärr inte de bästa provningsbilderna.
Kofta i storlek large, nja gillar inte det tunna materialet alls.
399:-.




Randiga klänningen, inte heller här riktigt överens med materialet, ( bomull, viskos, polyamid och bara lite ull 5 % )
Modellen inte så bra på mig , storlek medium.
Kändes väl stor upptill men behövdes nertill.
599:-.



Kimonon är jag glad att jag fick med mig hem.
Storlek xs/s blev bra på mig, inte för lång.
Dock polyester, hade det varit siden skulle priset förstås varit högre.
799:-.




Leggings, storlek medium...tyvärr ett tunnt och "slinkigt" material.
399:-.



Provade även detta läckra linne/blus, gick inte att fota.
Baksidan syns på bilden..
399:-.




Underkläder fanns en del av, här i det snygga mönstret.
BH 299:- trosa 149:-.




Marina detaljer.
BH 299:- trosa 199:-.



Bodyn med strut-BH finns också här i Umeå, vad jag ser på hemsidan flera stycken.


Strumpbyxa.
149:-.




10 %  till bröstcancerforskning på all försäljning från kollektionen.



Avslutar med de söta flick-kläderna.


Kul se kollektionen, ja delar av den, live. En hel del av plaggen är dock ej min stil men passar säkert många andra.
Ska besöka Lindex igen, prova lite mera plagg av vad som evntuellt finns kvar.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar