tisdag 12 augusti 2014

Sura kisse....skällande fasan, två personligheter i Huay yang.





Hej, jag är "sura kisse".......kom inte för nära då kan det hända att jag bits.....
Bor på Si shop i Huay Yang och vaktar där kunderna betalar eller sover på rissäckar!




Den här dagen var jag på ganska gott humör, Titti fick klia mig under hakan.





Hej, jag är är skällande fasan.....jag bestämmer på lilla gatan där Titti bor i Huay Yang.
Allt och alla ska SKÄLLAS ut och jagas......
Titti vill hälsa på mig men usch det vill inte jag....fast en gång nosade jag på hennes sko!
Jag är en dvärgspets men det tror inte Titti på för hon har haft flera sådana och de såg visst inte alls ut som snygga mig.
På bilden har jag sagt hej då på mitt vis....skönt att de åkte iväg.....fast lite saknar jag de....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar