fredag 6 juni 2014

Nya abarcas....till bra pris!





Som en karamell.....mina nya abarcas, "candy sparkles"......direkt från Menorca.. till min ytterdörr.
426 sv kr för skorna 73 sv kr för frakten.




Märkta med denna "garantilapp" att skorna är "äkta"...så många kopior finns.
I alla fall tycker jag priset är bra med tanke på att de finns i olika webshopar för det dubbla priset.
Visserligen fick jag vänta drygt 2 veckor på leveransen men de fanns ej i lager utan tillverkades speciellt för mig.
Nöjd kund!


4 kommentarer:

  1. Hej,

    Så fina, hur är de i storleken?

    Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle säga de är normala i storlek, möjligtvis något små. Jag har 39 eller 40 på skor...dessa i 40.

      Radera
  2. Så läckra! Min älsklingsfärg :-)
    Kram

    SvaraRadera