måndag 19 maj 2014

Provning Indiska/blommigt ...... och en fin väska!




Fin kimono, Indiska.........349:-
Provar small....kan inte hitta den i webshopen?
Tror inte jag behöver någon fler kimono!!



Tunika med volym i flera våder. 349:-
Provar small, den kändes väldig vid.
Tyckte inte om att den var avskuren över bysten!
Dock fint mönster och tunn skön kvalité.




Oj så blommig långklänning, hade hellre sett den i en kortare modell. 349:-
Lite väl färgstark för min smak.
Provar medium, satt väldigt bra. Lagom urringning, resår baktill.




Den här tror jag ska hamna hos mig....så fin rymlig broderad tygväska. 279:-
Behöver ett nytt handbaggage som har dragkedja.
Väskan jag hade senast ramlade saker ut ur.....inte bra.








4 kommentarer:

  1. Superfin väska tycker jag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Indiska var längesedan jag var inne i. Mycket blommönster är det ju i år. Väskan fin!
    Karm,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alldeles för mycket blommigt på klädplaggen.....Väskan däremot föll mig i smaken.
      Kram

      Radera