torsdag 24 april 2014

Vintage stories Kappahl.....en midsommardröm.



Så fin klänning Vintage stories Kappahl.... vackra broderier.

"Inspirationen till kollektionen kommer från Flea-markets i Los Angels och Paris, men även från mexikanska bröllopsklänningar med sin feminina stil. Alla Vintage Stories-plagg har sitt ursprung i ett plagg från svunna tider."


Kort underklänning hör till men den gillade inte jag, provar utan den.
Något under behövs som den är genomskinlig.
Köpte storlek 38, som är rymlig , 36 blev nästan trång.
599-:-,  hade rabatter på 150:- så priset blev bra...

Fler fina klänningar finns men i butiken i centrum bara den jag köpte.

6 kommentarer:

  1. Vilken söt klänning! Dessutom till otroligt bra pris. Fynd!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev överraskad att den var så fin...länge sedan jag senast köpt något från Vintage stories.
      Kram

      Radera
  2. En riktig sommardröm!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag kan få till något snyggt under....kram

      Radera
  3. Tack för ditt tips, sprang in på Kappahl och haffade en också men jag tog storlek 40 jag.....vill ha den lite mer rymlig och ledig.
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den fin....skulle ha behövt 40 om underklänningen skulle ha passat mig.
      Kram

      Radera