onsdag 30 april 2014

Provar klänningar Tribute-kollektionen/ Odd Molly hos butiken Xcellent i Umeå.





Animal farm moments long dress i almost black.
Storlek 2 passar bra men är väl lång på mig.



Stockholm moments short dress , rose.
Storlek 3 , lite  stor upptill och alldeles för rak i modellen på mig.


Dutchmen moments dress , chalk.
Storlek 3...nästan lite tight att få upp dragkedjan...konstigt detta med storlekar!?
Söt klänning men kanske inte på mig.
Fin bomullschiffong i dessa tre klänningar, fodrade.



Så fina som studentklänningar, klänning nummer 2 från vänster min favorit.








2 kommentarer:

  1. Tack för provningen!
    Det är verkligen krångligt med storlekarna och Stockholm moments short dress var ju hemma hos mig och vände. Den funkade inte alls. Jag tyckte också att den var för rak i modellen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker de ljusa klänningarna kanske passar bättre på yngre tjejer...blir fina studentklänningar.
      Kram Titti

      Radera