onsdag 19 mars 2014

Härligt.... Kate Hudson for Lindex!


Hejsan från Lindex provrum....såg på f.m. att flera  plagg från Kate Hudsons kollektion var slutsålda i webshopen.....
Som tur fanns det jag var intresserad av i butiken nere i Centrum.
Kimonoblusen gillades skarpt...provade både small och medium....tyckte medium blev bäst.


Verkligen härliga färger.
Bra pris 199:-


Finns också i blått, usel bild...., nja jag föredrar den i rosa.


Jackan, som är Kates favorit, snygga detaljer både fram och bak.
Provar storlek 40.....liite trång!
699:-


Söta korta kjolen....Yes den gillar jag.
Large för längdens skull. 249:-
Fin rosa top i storlek medium. 99:-.


Härligt Lindex......en snygg kollektion till bra priser!
Scarfen tyvärr slutsåld.


Visar imorgon vad som fick följa med hem.....












6 kommentarer:

  1. Snygga grejor:) Allt hinner nog ta slut innan jag hinner in på nån Lindex-butik....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja plaggen verkar vara riktigt populära.....fast efter ett tag brukar returer komma in....Kram

      Radera
  2. Vad fina de var! Spännande se vad som fick följa med dig..
    Ha en bra dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visas senare ....ha en bra dag du också.....hjälp här faller lite snö.....bläh!
      Kram

      Radera
  3. Läste här går lite snabbt och var ju tvungen att gå inom Lindex idag. Sjalen fanns förstås inte kvar och jag hann dumt nog inte prova något heller...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sjalen hittade jag inte heller igår men enligt hemsidan har de 3 kvar!
      Kanske får du tag på något framöver.....
      Kram

      Radera