torsdag 20 februari 2014

Vad gjorde jag vid 12.00 på Gammliavallen, numera T3 Arena??.


I full karriär cyklade jag  till Gammliavallen, här i närheten.
Stora Hotellet i Umeå återinvigs 28 februari.....ett antal "nycklar" placeras ut varje dag någonstans i stan och dess närhet.
Priset för att ha hittat  "nyckeln" är en övernattning i det rumsnummer som står på nyckeln,
samt middag på Gotthards krog.

Ledtråd ( ledtrådar) släpps 12.00.



Det här tog jag direkt!


Dock var jag lite sen i starten......dessutom letade jag först vid sittplatserna mittimot läktaren på bilden.
Kom sedan på att "bredvid  två hem" måste betyda läktaren på solsidan där hemmapubliken brukar sitta!
Tyvärr hann någon  annan före!
Grattis till dig som hittade den.

Imorgon ska jag vara redo 12.00...kanske blir det en nyckel nära hemmet igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar