lördag 7 december 2013

Provning Odd Molly SS 1a 2014....köpte INGENTING, nästan.......


Provar som sagt var på Dressed and Denim här i Umeå.
Rebecka cardigan, lite pink,storlek 2. 1795:-
Gillar den....men inte tryckknapparna ...jag knäpper oftast inte hela vägen ner och dessa
tryckknappar är inte så snygga.


Den här bilden bjuder jag på!!!
Stirrup l/s top, coral pink, storlek 3.
Söt blus med fin passform. 1295:-.
Antifreeze beanie, blue. 495.-
Tror jag har för litet huvud för denna!!


Bättre utan mössa....men lite för rutigt...


Lookingoodfeelinggood blouse, white, storlek 3. 1295.-
Den här gillar jag...men den kändes väldigt tunn i tyget....


Lazyass l/s top, blue, storlek 2.  695:-.
Rosett baktill.


Lazyass s/s, coral pink, storlek 2. 495:-.
Rosett som jag trodde var i "siden"....ack nej.....


Behind bars jumper, blue, storlek 3 ( för stor! tog fel...). 1595:-.
Nej den här är trist tycker jag.....


Dressed and Denim har 20 % på ett plagg fre-sö.....men inget från Odd molly lockar.
Känns som vi sett dessa plagg förut tyvärr.....
I stället blev det något helt annat......visas snart!!







2 kommentarer: