torsdag 18 juli 2013

Lite mera provning Odd Molly FW1

Cyklade idag upp till Dressed and Denim och köpte det jag lagt undan...visas senare!
Provade några fler plagg.


Canna cardigan , dark indigo. Storlek 2.
Fin, skulle  passa hos mig!


Elin dress, dark pink. Storlek 2.
Riktig söt, men jag har ju tröjan i likadan modell och färg.
Band baktill att dra åt för bättre passform.


Provar frilled blouse igen, nu i storlek 1.
Den sitter bättre framtill.....men tycker  fortfarande det är för mycket tyg där bak....lite för rakt skuren.


Remix blouse igen, storlek 2.
Så snygg passform förutom att den sitter väl tight på överarmen...därav puffärmseffekten!


Fin färg, vintage rose.

Provade också keyhole slip skirt i lite almost black, storlek 3.
Snygg, satt bra...ingen ok bild dock.
Kanske användbar hos mig?!






2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Skrev jag kommentar igår eller tänkte jag bara.. Hela gårdagen gjort jag alla fel av alla möjliga!! Hjärnan fungerade inte, maken bara skrattade när jag rabblade upp allt galet som hänt. (som dessutom fortsatte) Som sagt minns inte, värmeslag tror jag bestämt.
    I vilket fall som helst tycker jag Elin dress (tunika enligt mig) är intressant eftersom tröjmodellen var för kort. Remixen förstås men retar mig OM snålar med tyget på ärmarna, dumt.
    Tack för din provning! Värt mkt du besvärar dig o fota o dela med dig!
    Ha en skön o fin fredag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte betala med 5 kronor på Systemet....hi hi den skulle jag ha till kundvagnen på COOP! Så det finns fler som virrar till det!
      Jag blir så glad när det finns plagg att prova o fota.
      Hoppas du har en bra fredag.
      Kram

      Radera