torsdag 16 maj 2013

Njaaa.......


Här är innehållet i det ena paketet jag hämtade igår.
Read my hips jeans och ett par solglasögon.
Solglasögonen  tyvärr inte bra...smal modell....klämde bakom öronen...!!
Jeansen sitter perfekt på mig och är jättesnygga.......men kan inte förlika mig med "nötningen"....det som inte har tyg under.....ett baktill.....har en känsla av att så mycket som jag cyklar så vips har hela byxan spruckit??
Lite för dyra för att våga chansa.....tyvärr.
Åter till inköpsstället!!

2 kommentarer:

  1. Kan förstå det.. Konstiga är, kollade mina jeans nu innan jag skriver för säkerhetsskull. De har ju sina 'slitningar' men har även förstärkning inuti dom. Varför har inte dina det börjar jag undra..!? Tycker jeansen är fina med sina blombroderier..men det är ju jag.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är två något mindre slitningar som saknar förstärkning...varav det ena baktill.....de kommer att skickas åter.
      Synd för de är fina med rosorna.
      Kram

      Radera