onsdag 8 maj 2013

Mina små inköp i Stockholm och en varning!


Just det, ännu en klänning från Party Perfect, Lindex. Ljusrosa...den kostade mig endast 99:- då jag hade ett presentkort på 100:-
På Lindex blev det också BB Creme.......30 % billigare...hade rabattkupong.


Halsbandet köptes på fina affären Drömhuset som ligger vid Östermalmstorg. Kostade 79:- eller 89:- ...
Armbandet är från Valerie köpt på deras egen affär i Mood Gallerian.
Här kommer varningen.....jag betalade 299:-, i en del webshopar kostar det mellan 450:- och 499:-
Där kan man tala om prisskillnad??
Nöjd med mina inköp!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka fina köp och jag anar att färgen på klänningen kommer att klä dig perfekt. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljusrosa är fint...passar bra till Crochet ming jacket.
      Kram

      Radera
  2. Fina inköp du gjort:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ligger lågt med Odd Molly....väntar på REA!!
      Kram

      Radera