onsdag 24 april 2013

Lindex provning.....Party Perfect!


Party Perfect with Penelope Cruz finns från och med idag på Lindex.
Fina sommarfestliga plagg.
Klänningen ovan finns i flera färger och mönster.
Jag provar small....den är generös i storleken.
Bra pris 199:-

Med kofta!!
Bra längd på klänningen.


Ursäkta den usla bildkvalitén.....provrummen på Lindex har ett besvärligt ljus....eller så beror det på fotografen!!?
Tänkte först inte prova den blommiga men den blev en favorit.

Långklänning 399:-
Jag provar storlek 38.
Riktigt fin.....



 Den blommiga på Penelope.





Jättesnygg....299:-
Ingen bild blev på mig i den visningsbar tyvärr....



Top 199:- som var alldeles för tight i modell för mig.

Två plagg följde med hem...få se om de får stanna!?






4 kommentarer:

  1. Söt, lite "flickaktig" kollektion kan jag tycka! Har visserligen bara sett bilder, blir kanske annan upplevelse i verkligheten. Spännande se vilka två som fick äran följa med dig hem..
    Ha en fin dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ville helst köpa tre!! vi får se.....ska fundera ett tag....
      Har inte helt bestämt mig om Chillnorway klänningen får stanna....den skulle ha varit liiite rymligare.
      Ha en fin dag du också.
      Kram Titti

      Radera
  2. Långklänningen är ju riktigt snygg på dig, Thaliandsvibbar på den:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alldeles för mycket som gör det.....Kram

      Radera