onsdag 17 april 2013

Kappahl budget!


Riktigt snygg jeans jacka! 399:-,  prisvärd.
Jag provar storlek 40....något stor men 38 var för tight!
Finns  även i vitt men  såg den ej i butiken i centrum.
Lik den som såldes 2011.
Se foto nedan


Malmö juni 2011.
Annie Oakley dress fick också vara med!


Fina volanger ....även baktill.


 Spetsjacka......storlek 40. 299:-
Finns även i svart.


Snyggare öppen en stängd....gillar inte riktigt den roséguldfärgade dragkedjan, tror jag!
Ej  för mig.



Klänning i dimlila....storlek medium. 399:-
Smala axelband, smock upptill.
Inget extra....lite tråkig...priset borde vara 199:-

Denna provade jag förra veckan. 199:- , värd priset.
Small passade mig men den blev då i kortaste laget.
Medium kändes också för kort.
Finns också i vitt och rosa.



Jeansjackan överst lockar.....kanske.....!!!











2 kommentarer:

  1. A quick "hello" from Canada. It was so very nice to meet you on Friday. I enjoy following your blog and it is so good to have spoken with you in person, though it was a very short visit.
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh you are back home again.....very nice to have met you.
      I know that you all had a super time all weekend long....
      Hope to see you again.
      Many hugs from Titti to you in Canada.

      Radera