lördag 9 mars 2013

Rakt in i kaklet......Yes!!!


 Min favorit vann!!!'Stort GRATTIS ROBIN!!! du var bäst ikväll.....
Nja Carola var också bäst med "Främling".
Friends Arena jättestor....kändes som scenen var väldigt långt bort från oss på läktaren!



Min schlager och rese-kompis M.L......han har varit med om en hel del bl.a åkt fläkt på Bali och suttit inträngd i ett tandborstglas i Bangkok.....för att inte tala om alla resor till mer eller mindre okända platser i Sverige....t.ex. Lövstabruk, Torpshammar, Lammhult......


4 kommentarer:

  1. Ja att rätt kille vann protesterar jag inte emot!
    Mina kollegor har bekräftat att han är precis så rar som han verkar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag trodde inte han skulle vinna.....!! men nu gjorde han det. KUL!

      Radera
  2. Finalen var spännande o vi fick som vi ville! Vilken söt resekompis du har!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Resekompisen har följt mig i mer än 10 år nu.
      Yngste sonen brukade gömma han under våra resor...därav fläkt o tandborstglas!
      Kram

      Radera