lördag 9 mars 2013

På väg söderut....


Snart dags att bege sig till flygplatsen för färd mot huvudstaden.


Ikväll blir det Melodifestivalen i Friends Arena.


Vem vinner.....??? jag tror Yohio eller.....??


Få se hur det går för Danny och Gina??


Att ta sig till Friends Arena verkar inte vara det lättaste....tur vi bor i Solna Centrum med gångavstånd.

Hoppas hinna med Åhléns och deras nya Molly-shop....kanske  fler butiker...

Bilder lånade från : Aftonbladet, Chic, Malmö Aviation och Friends Arena.






2 kommentarer:

  1. Vilken kul helgtripp! Då förstår jag din fråga häromdagen.. Hera dressen du visar i inlägget före ser så galet fin ut, ursnygg på dig! Jag brottas med mig själv om den klänningen, ska jag eller inte..
    Önskar er en mysig o trevlig weekend i huvudstaden!
    Kramar,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyckad speedshopping....kommer i senare inlägg.
      Är på hotellet.....lite halvtrist ställe....! Park inn i Solna Centrum.
      Hera dress är underbar ...men den sitter inte optimalt på mig....syns inte på bild men ärmhålorna är för stora....jag har lite sluttande axlar...det gör inte saken bättre!
      Tror det blir svårt att åtgärda....mindre storlek kan jag inte ha.
      Lika bra det....kan ju inte köpa allt..!!!
      Kram Titti

      Radera