söndag 24 mars 2013

Mycket fint från Provrummet på ingång!


Min favorit...Flore dress 749:-......hm behöver jag en till vit klänning...men den här gillar jag.
Kommer också i ljus syrenlila.....

Rosario ruffle dress.....698:-
Finns även i benvit o cerisröd.
Snygg....men så har vi det här med resåren...risken att den hamnar för långt ner på mig och det blir inte så bra!






 Lilou dress....898:-.....förutom denna färg i dimgrå o puder.
Spets och tyll.
Lite "too much" för mig!





Jennis tunic.....679:-...även i svart o ljus syrenlila.
Söt kort klänning......för kort för mig...måste förlängas med underkjol.





Jennis skirt.....679:-....även i svart o ljust syrenlila.
Så snygg kjol med resår i midjan....känns som ett måste för mig.

Dessa plagg är på ingång hos Provrummet.
Prisvärda och bra kvalité.

 Inlägget är förprogrammerat.....ifall jag inte kommer åt internet på båten!






2 kommentarer: