fredag 15 mars 2013

Hur ska detta sluta...?? Odd Molly SS4

Allra sötaste lilla koftan i favoritfärgen. Senora cardigan.
Fina broderier.....verkar vara pärlor.

Så fin baktill.


Dudette dress i yellow...en riktig karamell!!!
Jag har den äldre versionen.


Diamond dress, bomull. Jag har sidenvarianten.
All inn midi dress.


Burly dress.

Bomull. så snygg.




Finns också i svart.
Dessa finns hos Lisen.dk. som släppt förbeställningar.





Handlar du hos Lisen får du dess snyggingar...hoppas det erbjudandet kommer att finnas i någon svensk webshop.
Återkommer med fler fina plagg.









7 kommentarer:

  1. Hehe du har helt ret...! Hvordan skal det her slutte :o)
    God weekend - kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det slutar med konkurs!!!
      Kram

      Radera
    2. hehe :-) det kunne det godt gå hen og gøre...!
      Rigtig fin weekend :-)
      Kram

      Radera
  2. Jösses..vad mkt snyggt som kommer! Dudetten i gult var urfin.. Nej nu måste jag nog börja sälja igen, det här går ju inte!
    Hoppas du mår lite bättre!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sålt en del och fortsätter med det.....
      Mår bättre idag tack o lov! bara lite feber.
      Kram Titti

      Radera
  3. Mycket fint och flipflopsen vill jag ha jättemycket:))
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att man får en gåva hos Country Dreams från Odd Molly om man beställer för 1500:- eller mera....kanske är det flip flopsen?
      Kram

      Radera