fredag 8 februari 2013


Skakar hand med Johnni Nielsen efter underskrift av köpekontraktet.


 Jag borde haft på mig en Molly dagen till ära! men det blev en gammal "trasa" som snart är utnött!!!
Mollyväskan skymtar dock!



Vi har varit på Index och köpt bl.a en soffa ( levererades senare) och en massa småsaker.
Bra priser.
Jag ordnade med Indexkort, fick 10 % på hela köpet.
Johnnis fru Wan följde med oss...bra med någon som talar thai.


Nästa husinlägg kommer vi att kika lite inne i huset!


De flesta hus har stora glasfönster där man går in.....men jag gillar dessa trädörrar med glas på sidorna.
Lättare hålla snyggt...mindre insyn.






2 kommentarer:

  1. Tycker din "gamla trasa" är snygg o färgglad på dig! Behöver inte alltid vara Mollysar!! Kul ha bilden som minne!
    Perfekt ha med en "tolk" som vet hur/var allt finns. Er trädörr vid ingången ser ut o passa för den stilen som är! Enbart glas vet jag inte om det skulle vara så fint direkt..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wan har varit toppen...hjälpt oss med så mycket, trots att hon även har sin restaurant att tänka på.
      Hon är född i Burma men var tvungen att fly med sin familj för många år sedan då hon tillhör det förföljda karenfolket.
      Kram Titti

      Radera