tisdag 19 februari 2013

Mina väskinköp i Thailand!!


Ingen väska över 100:- sv kr.



* Rosmönstrad jättefin med platta i botten och flera fack. Fodrad i rosa. Blixtlås.
 "Special fabrics innovated from natural
fibers and recycled yarn from PET bottles, guaranteeing
high water resistance, high durability,
easy cleaning and eco-friendly. Our goal is to help
reduce the amount of waste going in to landfills
and make the world a better place."

En ekologisk väska!! från Srida green living- Bangkok


* Liten tygväska med lång axelrem. Huay yang


* Väska i jeanstyg från Naraya-Bangkok....den är mer lila än vad som syns.
Riktigt fin!


Den här köpte jag också...men där gick dragkedjan snabbt sönder....den lämnades i huset!


Oj då det blev visst en till!!! från Londonresan.
Victorias Secret ...den innehöll även några fina produkter.

Gillar jag väskor!!!???







6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Speciellt den med rosor tycker jag passar till Odd Molly.Kram.

      Radera
  2. Fin samling! Är det inte svårt att välja! Hade en sådan period när jag var yngre. Avtagit nu med ibland blir det återfall, hihi..
    Kram o natti,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. En del blir liggande oanvända.....få se hur det blir med dessa!?
      Kram

      Radera
  3. Den från Victoria Secrets var en sötnos!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag också...även om jag velat ha detaljerna i annan färg...men de var slut.
      Kram

      Radera