måndag 11 februari 2013

Liten provning Odd Molly SS2.....


Fina I date myselfwrap dress, storlek 2.
Den passar mig utomordentligt.....skulle gärna få bo hos mig....men jag har så många klänningar.....det får bli ett reaspan eller.....
Normal i storlek.

Firestarter remix dress.
Fanns även i chalk.
Nja inte helt nöjd..........saknar sidenbandet i knytet (som var så snyggt på produktbilderna) ....storlek 2 ok i ärmarna men var lite för stor upptill. Antar storlek 1 hade blivit för trång i ärmarna.

Lovely knit biker jacket, mid grey.
Den här gillar jag...trodde inte modellen skulle var något för mig....men den var riktigt snygg på.
Bra med delbar dragkedja.
Storlek 2 , normal passform.
Ser lite konstigt ut på bilden...jag har bara en underklänning till.


Här ser ni lite mera som fanns men ej provades.
Rock me dress, Temptation jumper och en broderad blus jag ej kan namnet på.


Broderad blus, canna cardigan ( är inte det förra årets eller?)


Ett inköp blev det.....dessa fina armband såldes för halva priset 150:-
Ett lila saknades i min samling.


Dessa är flitigt använda....kanske köper jag ett till träfärgat för det börjar se lite slitet ut.
En till "sak" inhandlades på Intersport......visas imorgon!!




10 kommentarer:

  1. Tack för jättefin provning! Plaggen blir ju så annorlunda mot produktbilderna och jättestor hjälp för oss som inte har så många OM-butiker i närheten :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har de inte så stort utbud....varav en del från äldre säsonger.....Kram

      Radera
  2. Hej!
    Jag förstår att du blev förtjust i jackan, så fin på dig. Klänningarna är även de fina men jackan har det där lilla extra.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja tänk att den hade jag inte ens trott skulle vara något för mig.
      Lite besviken på Remix dress.....
      Kram

      Radera
  3. Åå du var fin i biker jakken!!!
    klem og takk for en fin prøvning:)

    SvaraRadera
  4. Tack!! Vad många finingar som passade dig! Du verkar ha "rätta längden" för kläderna, lyckost där.. Biker jackan ser urfin ut! Här känns det som paket åker skytteltrafik, för korta mm. Några finingar har dock flyttat hit.
    Tack för du delade med dig av din provning!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är 1.65 lång med en relativt kort överkropp så en del plagg passar mig bra.
      Bikerjackan är jag klart intresserad av.
      Det kommer ju en ljuvlig sådan i SS4...men jag tror priset blir saftigt!
      Kram

      Radera