måndag 24 september 2012

Missoni-VIP-shopping!!

VIP-shopping startar kl. 18.00

Kvällen vi har längtat efter har äntligen kommit - Missoni-Lindex VIP-shopping på lindex.com. Klicka på länken nedan kl. 18.00 och du kommer direkt till vår VIP-shopping. Ett tips - läs "how-to" nedan för en opitmal shopping upplevelse.
Det är dags att bli sicksackad!

Jaha ....nu har jag suttit i en timme vid datorn...men några plagg lyckades jag få i shoppingkorgen....få se om saldo stämmer?
Tänker ändå fara ner till Lindex imorgonbitti!

Den här som jag är intresserad av är tillfälligt slut i webshopen...599:-

,


 Men det här fina armbandet i skinn köpte jag. 99:-


Scarf med guldtrådar. 199:-

Längre tröja......kunde inte bestämma färg så det blev två!!!  499:-
En får åka åter....










2 kommentarer:

  1. Jag hittar inte någon länk till vip-shoppingen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag fått för att jag registrerat mig för Missoni-Lindex nyhetsbrev.
      Vid midnatt öppnar de för alla.

      Radera