tisdag 7 augusti 2012

Gårdagens!


Tadaa long dress och forsome tank....sjal Ester Elenora.
Smycke Icon, som intresserat flera thailändare med sin buddhafigur.
Drink Yellow Bird med bl.a. light rum o galliano.
Smaskigt god.
Vi åt middag på Nishaville där vi varit på e.m.
Min huvudrätt var inte samarbetsvillig....jätteräkorna inbrottssäkra!!
Fick nalla lite av makens pizza!


Idag har vi hunnit diska, dammsuga o tvätta!.....
Nu en tur med trehjulingen till "Dog rescue center"...vi blir säkert utskällda!
Inget regn sedan vi anlänt till Thailand....hm det kommer nog.....

4 kommentarer:

  1. Halloj i paradiset! Jag ser att ni bor i samma hus som vi gjorde i vintras när vi besökte Huay Yang!Det ser härligt ut och jag längtar tillbaka!
    I vinter ska vi fara tillbaka.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du-ni också varit i Huay Yang.
    Vi tycker det är toppen här....efter att ha varit på lite olika ställen i Thailand.
    Kommer definitivt att återvända....Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt ni har det!! Jag ska till Bankok + strand i slutet av oktober, kanske kan få skriva mail till dig för lite tips? Vi är tre vuxna tjejer och två små barn, så lite av varje, inklusive barnpass, är bra! Och fin strand, och inte för långt från Bankok :-)

    Kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här i Huay Yang är det toppen men 30 mil hit från B. och inga hotell bara hus o lägenheter att hyra.
      Relativt oexploaterat.
      Hua Hin är närmare Bangkok men det var länge sedan jag var där...går ju alltid att flyga vidare från B. Phuket har två Sunwing-anläggningar med mycket för barn.
      Kommer att åka till Phuket några dagar nästa vecka o bo i alla fall 3 eller 4 nätter på Sunwing Kamala.
      Sedan återvänder vi hit till Huay Yang.
      Du får gärna maila mig, kullavik2@hotmail.com
      Kram Titti

      Radera