torsdag 21 juni 2012

Dagens och HJÄLP!!


 Så här har jag sett ut idag i det fina sommarvädret.
Gudrun, Kappahl o Indiska.
Till vänster skymtar ni mina härligt rosa ballerina skor från Marzio. Butik finns på Östermalm, Nybrogatan Sthlm.
Hjälp ...packar inför avfärd till Ulvön tiiiiidigt imorgonbitti. ( 14 mil att köra båten går 09.00)
Vet inte vad jag ska ha på kvällen imorgon....flera val finns......
Ni får kika här och se vad det blev...tror jag tar med två olika outfits  ( klänning, skor,väska)!




4 kommentarer:

  1. Tycker du ser Midsommarfin ut redan idag!!
    Fråga maken vad han tycker, någon åsikt kanske han har.. Du har ju så mycket fint så det är svårt säga något rakt av! Ta något du känner dig fin i, blir nog bra!
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maken tycker det mesta är snyggt....!!
      Jag har packat ner en klänning från HM 99:- och en lite dyrare från Odd Molly!!
      Trevlig Midsommar önskas Dig.

      Radera
  2. Ha det så fint på Ulvön! Kram

    SvaraRadera