torsdag 3 maj 2012

Budget till Midsommar!

Denna söta klänningen blev min igår för hela 99:-  ( hade två 50:- "återbäringscheckar" )  199.- kostar den på H&M.
Liten i storlek....upptill i alla fall....jag har 42!! och den sitter som gjuten...axelbandslös men stöd finns i överdelen. ( som i en korsett)
Vit kort kofta eller sjal till så är kvällen räddad.



Provade även den här blus-jackan i storlek medium 299:-. tyckte den blev lite oformlig upptill.
Söta broderier o spetsar.

Var ska vi då tillbringa midsommarhelgen??  här kommer en hint......




6 kommentarer:

  1. Snyggt, och vilket fynd! Jag är inte bra på svensk geografi, så jag har ingen aning vart du ska förutom kusen:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte vid kusten....en ö....

      Radera
  2. Fin klänning! År det Concious-kollektionen? Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin! Och jag har ingen aning när jag ser nedersta bilden. :-D
    Var?
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ger en ledtråd....surströmming!

      Radera