söndag 1 april 2012

London here we comes


På onsdag morgon flyger vi till London. Sover över på Arlanda som flyget går 07.55.





Vi har bägge en speciell relation till denna härliga stad.....jag bodde några år där i min "ungdom" då jag var au-pair i en familj med ett barn. Deras lilla hus var nära Albert Hall...inte så dumt läge. Elvaston Mews ett ombyggt stall!!
Maken är till hälften engelsman....hans pappa växte upp i Chelsea.....men han har bott länge i Sverige (pappan alltså)
Många resor har gått till London för oss bägge, för min del var det 6 år sedan sist....maken har inte varit där på 10 år.
Ska bli trevligt att återse allt det kända o även okända!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad underbart med en vårig Londontripp.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hur blir vädret...regn!? skulle inte förvåna mig....kram

      Radera
  2. Ha det så gott i London:) Kram!

    SvaraRadera