torsdag 12 april 2012

FYNDLÄGE!!!!

1. Dareme Tank storlek 3. Endast provad 450:-. Nytt pris 400:-
Jag har även Dareme skirt i samma färg storlek 3. Endast provad. 450:-. Nytt pris 400:-
Tillsammans säljer jag de för 800:-. Dyra i inköp 2500:-, tillsammans. Köpta på Odd Molly-
butiken i Sthlm. Nytt pris 750.-
2. Impreme dress. Storlek 2. Endast provad. Kommer ej ihåg var jag köpt den! 450:- Nytt pris 400:-



3. Plath skirt storlek 2. Endast provad. Köpt på Milk and Honey. 225:-  Nytt pris 175.-





3. Ester Eleonora-klänning från 2010. Köpt från Alvas Hus. Använd en gång. Tvättas. 350:-
SÅLD ÅSA

5..Tunika från Cream storlek Medium. Köpt från Nordljus dec. 2011.
Endast provad. 375:-  Nytt pris 300.-



6. Smirk frill dress. Storlek 3. Andra sortering...kan dock ej se något konstigt på den.....köpt på
Barakarby Outlet. Endast provad. 400:-.  Nytt pris 350.-



7. Vet ej namnet på denna? Dudette "något"...storlek 2. Använd en gång. Tvättas.
Köpt på Tradera. I gott använt skick. 275:-.  Nytt pris 250:-



Jag har för mycket i garderoben och en hel del som inte använts alls..... därför försöker jag sälja lite som kommer till bättre användning hos någon annan!
Betalning sker till mitt bankkonto inom tre dagar, annars tas reservationen bort.
Frakt ingår, med posten. Vill du ha rek. tillkommer 55:-
Maila till kullavik2(at)hotmail.com.

HAPPY SHOPPING........det finns mera....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar