torsdag 15 mars 2012

BLOPPIS !! Smycken och Ester Eleonora

Buddha -halsband från Cloud 69 "Pha Gring". Köpt på Nordljus 600:-, nypris 1269:-
Använt två gånger....tyvärr kommer vi inte överens!   SÅLT!!

Armband Lite Kalabalik, köpt på Creative Lounge. En lite pärla saknas. 150:-.
Nypris 399:- Använt några gånger.

Sjal Ester Eleonora. Köpt på Creative Lounge. Ej använd. 350:-

Klänning Ester Eleonora. köpt på Creative Lounge. Använd 1 gång. Tvättas. 450:-
Jag har för mycket i garderoben och en hel del som inte använts alls..... därför försöker jag sälja lite som kommer till bättre användning hos någon annan!
Betalning sker till mitt bankkonto inom tre dagar, annars tas reservationen bort.
Frakt ingår, med posten. Vill du ha rek. tillkommer 55:-
Maila till kullavik2(at)hotmail.com.

HAPPY SHOPPING........det finns mera....!!

8 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag har försökt maila, men det funkar inte. Jag vill gärna köpa halsbandet. Du kan maila dina uppgifter till annahelene@hotmail.se

    Med vänlig hälsning,
    Heléne

    SvaraRadera
  2. Är halsbandet sålt?
    Mvh /jenny

    SvaraRadera
  3. Hej, finns sjalen från ester elenora kvar? :)

    SvaraRadera