tisdag 27 mars 2012

23 Mars Odd Molly-dagen Del 2

Efter min långa provning hos Odd Molly begav jag mig till fots mot Gamla Stan.
Diverse stopp bl.a för fika på Café Gateau ( frukosten åt jag delvis upp i Om.butiken!) och en kik på Mathilde o NK ( inköp av "Änglathé).
Tänkte mig till Vapiano med hopp att finna några bekanta ansikten!! Vilket gjordes......glada Lingon knackade på rutan och därinne fanns ett antal trevliga bloggare o icke-bloggare.
Spännande att hälsa....kändes nästan som en blind-date!!
På bilden syns Septemberflikka, Sofia, Oslotigern o Doktor Molly
Här har vi Elisabet , Vivan Divan o Lingonberrie
Oj nu blev det lite bråttom för 14.00 skulle vi vara på Odd Mollys kontor som ligger på Kornhmamnstorg 6, dock alldeles i närheten. Josanne, Linda G. Christina, Hornsgatans Ros
Elisabeth i vacker kappa och wrap. Vivi har de fina vita jeansen
Utanför Odd Molly hade fler samlats......totalt blev vi 23 stycken tror jag...
Bina i fin klänning , Septemberflikka i härligt ärtgrönt.

Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar