onsdag 29 februari 2012

Provning återigen.....

Ovan min FAVORIT Lorraine dress, military. Storlek 3. Kanske blir det ett inköp
Pointers v-neck turquoise storlek 2.....stämmer inte med produktbild i färg....inte alls samma klara färg.
Mesh lace blouse finns också i svart. storlek 2. Ganska söt men lite väl dyr 1000.-.
Good s/s dress fanns också i vitt. En modell som inte alls passar mig, för rak modell. Provar storlek 3, för stor upptill.

Provar på "Dressed and Denim" och nu hade utrymmet för Odd Molly krympt .....DD är en stor affär ovanpå Intersport här i Umeå.
Tyvärr en ganska trist o själlös affär, har många olika varumärken både för dam o herr o skor.
Men det är sällan mycket folk där....
Odd Molly hade för något år sedan en hyfsat fin hörna men nu har de hamnat i skymundan tillsammans med mössor o halsdukar!!!?? Trist......

8 kommentarer:

  1. Lorraine skulle jag inte tack nej till:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men lite dyr tycker jag i förhållande till andra plagg

      Radera
  2. Tråkigt när dom "förstör" så i butiken!!
    Tack för provningen, har inte sett dessa varken i butik här eller någon blogg! Den första var väldigt fin på dig! Tycker det finns nästan liiite för mycket just i vår som är önskvärda..gäller o välja rätt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Butiken skulle behöva en make-over!!!
      De tar oftast hem de "billigare" plaggen....sällan sidenplagg tyvärr.
      Jag brukar försöka handla där så att man gynnar den lokala butiken.

      Radera
  3. Åhh, men det var allt fint. Har beställt Pointers V-neck fast i vitt så den är jag alt bra sugen på. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt fint mönster på Pointers V-neck, de hade den i vitt också.

      Radera
  4. Hej!
    Jag tycker allt du är fin på alla bilderna. Fick en Lorraine dress i almost black och det känns som om jag skulle kunna leva i den. Skön och fin.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Det lutar åt att det blir en Lorraine dress!!!
    Kram

    SvaraRadera