måndag 27 juni 2011

Miniprovning!!

Det blev en liten provning på Dressed and Denim igår.....
Fina Haystack tunic i storlek tre....gillar inte när ärmarna känns för trånga.
Den fanns även i vintage rose.
Provade också sigh skirt i black men den föll mig inte i smaken.....ej värt sitt pris.
Övrigt som fanns var Impreme dress i chalk o indigo.
Impreme sleevless i chalk o military.
De provades ej eftersom jag redan har en av varje!
De reade ut alla "gamla" plagg ( äntligen), vilket jag tidigare klagat på här att de inte gör.
Men för dålig rea, högst 30 %....
Under tunikan har jag en mycket användbar spetskjol från Indiska, årets modell.
Avvaktar ev. inköp......Göteborg ska ju besökas framöver.

2 kommentarer:

  1. Vad fin du var i Haystack!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för det...men det blir inget köp av den, inte till fullpris i alla fall.....tycker det är mer sommar över den o vitt har jag tillräckligt av.

    SvaraRadera